söndag 1 april 2012

Nu ska jag berätta...

att imorgon har jag varit rökfri i 6 veckor och jag vill också tala om att jag har varit rätt röksugen senaste veckan.  Hemma är värst och efter stordåd som städning och dylikt är det tufft men jag har ju sagt det förut och jag säger det igen att nu när jag är frisk och fräsch då kommer det där röksuget som jag inte orkade med när jag var sjuk.( Det kallar jag en låååång mening men dock grammatiskt korrekt vad jag kan se!) Så tror jag att det är iallfall! Skit samma varför hit och dit - NU vill jag känna mig positiv och glad över slippa vara slav.

Idag har jag haft en stor vårrengöring av mig själv. Tänkte känna mig lite fin så här på vårkanten. Kajsa fixade färg i håret så nu är det bara lite färg på kroppen som behövs.  Dock sa en kollega att jag såg mycket piggare ut nu - inte så grådaskig utan hon tyckte jag hade fått lyster och färg i ansiktet. Kul! Vet inte om det beror på att jag är frisk eller på grund av rökstoppet. Kanske båda?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar