måndag 19 mars 2012

En evighet och en kort sekund - 4 veckor!

Carolavarning jag vet men det är ju så - relativt - allting!

4 veckor är väldigt länge tycker jag ända tills en på jobbet tyckte att äh bara några veckor - är väl inget! Han slutade röka för 15 år sedan. Blev jag nedtryckt? Nej! Blev jag sporrad? Ja!

En kär kollega uttryckte det såhär: Du räknas till oss ickerökare om du fortfarande är rökfri i höst - öhhh men om jag inte röker är jag väl ickerökare? eller? Nej hon tyckte nog jag skulle bevisa en bra stund att jag var seriös tror jag. Hygglo där...

Jag är seriös men också röksugen. Helgen och idag har jag känt nikotinsug men jag tror att det beror på att jag kör med lite svagare plåster nu så det är ok. Att jag får röksug betyder ju inte att jag röker eller tänker röka eller vill röka.

Nöjd är jag och glad är jag och jättejättetrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar